مطالعه ی کتاب، علاقه به یادگیری حروف الفبا،

اتاقت رو چند ماهی میشه که به طور کامل جدا کردیم. اما خب اگه بخوام دقیق بگم الان سه ماهه که تو با اسباب بازی ها و تو اتاق اسباب بازی ها میخوابی و ما تو اتاق خواب خودمون و به قول تو اتاق بابا.

به شدت تربیت پذیر و انعطاف پذیر هستی و این منو وادار میکنه همه چیز رو بزارم کنار و فقط و فقط به استفاده از همین لحظات و فرصت‌ها بپردازم.

اعداد 1 تا 10 انگلیسی رو میشناسی و میخونی و همین طور حروف انگلیسی رو به طور کامل بلدی که بخونی و شعر abcرو کامل بلدی.

اما اعداد فارسی رو بلد نیستی و از حروف فارسی فقط آ ب ع م رو یاد داری.

این روزها با خمیر بازی حسابی مشغول میشی و کارت های حروف الفبا برات جذاب هستن. 

از علاقه ات به مطاله ی کتاب و خواندن هم که دیگه نگم. تصاویر  کتاب دانستنی های شگفت انگیز اقیانوس رو کامل بلدی. اسم بعضی از کتاب هات رو میدونی و تا وقتی که منتظری شیر قبل از خوابت گرم بشه، کتاب برمیداری و مطالعه میکنی.  و هر چی نوشته میبینی می پرسی اینجا چی نوشته؟

بهت میگم تو عشق منی. به من جواب میدی خودت عقش منی. 

خیلی دوست داری مامان یا بابا باشی و من و یا بابات سید حسین...

به من میگی تو حسین باش. و بعد فورا صدام میکنی حسین... وقتی میگم بله میگی بگو دان (جان ).

شعر هم که هر چی یاد داشتم از حفظ میخونی و من مجبورم شعر های جدید یاد بگیرم و یادت بدم. حتی چند تا غزل و تصنیف هم بلدی و  دو سه روز هست که به محض سوار ماشین شدن میگی بابا ای مه من رو بزار


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.